jueves, 23 de enero de 2014

El futbol.

El futbol és un dels esports que més m'agrada, per una part perquè el practique des de que tenia 4 anys en un equip a Manises i, per un altra, perquè és molt divertit. Quan el veia de menut a la televisió volia ser com
 els jugadors que el practicaven.

Hi ha moltes maneres de veure el futbol, alguns el veuen com 22 jugadors corrent darrere d'una pilota i que guanyen molts diners. Per a mi, el futbol és una manera de viure i la raó per la qual conec a una gran quantitat d'amics.

Propose a la gent que el practique més frecuentment perquè et fa que desconectes del món real per unes hores.

Moisés Almazán, 3ºC.

6 comentarios:

  1. És un molt bon article,dels que més m'agraden del que eh llegit fins ara.
    Continua lluitant pels teus somnis
    Javier Fernández

    ResponderEliminar
  2. M'agradat molt el blog, es molt bo i es de futbol

    ResponderEliminar
  3. M'ha agradat el article perque tens raó que la gent pensa aço del futbol

    ResponderEliminar
  4. eixeee moisesin jajaja m'agradat molt el teu article, et felicite.

    ResponderEliminar
  5. Esta be, es un article bastant interesant.

    JuliaMarí.

    ResponderEliminar