jueves, 20 de febrero de 2014

Els esports que més m'agraden.

Els esports que més m'agrade són el futbol, el pádel, el frontó, i el tennis.

El meu equip de futbol és el Barri del Crist, es una escola que no té molts diners, però te alguns jugadors molt bons, qué se n'han anat al Valéncia i al LLevant.En aquell temps tenía jo cinc anys i jjugaba de porter. El primer partit va ser en un torneig ,vam quedar 3-3 i havíem de desempatar el partit amb penalts per aver qui guanyava. L'altre equip havia de llançar el ultim penal,em vaig llançar i vaig parar el penalt i guanyarem el torneig

Aquell  partit va ser uns del millor perque vam guanyar el torneig i ens va anar a sopar al MacDonals

Jo recomane que façen esport perquè és molt bo per a la salut i et fa conèixer gent amb la que compartir el temps.

Fran Clavijo, 3ºC

No hay comentarios:

Publicar un comentario