jueves, 5 de junio de 2014

REPRESENTACIÓ D'SPOT

L'altre dia vam fer un teatre en l'institut, el teatre anava d'un capitol del llibre "SPOT" que triem en classe, el meu equip va triar el capitol 11. La primera cosa que vam fer va ser repartir-nos els papers que eren:
 Nerea:Pilar 
 Moisés: Pere 
Marcos: Crespo 
Alba: Núria
 La segona cosa va ser aprendre'ns el dialogue, però Marcos no podia dir 9 frases i pensem que Marcos seria Pilar i Nerea seria Crespo. Després d'una setmana abans de fer el teatre ens vam anar a assajar a la classe on faríem el teatre. Vam haver d'assajar cada u per separat la qual cosa se'ns va fer més difícil, quan arribo el dia del teatre ens vam posar tots els de l'equip molt nerviosos i quan s'acostava el moment més nerviosos ens posàvem, quan ens tocava jo estava molt nerviosa perquè era la primera que parlava però una vegada ja havia començat l'obra ja no estava tan nerviosa. Una vegada que l'obra va acabar em vaig donar compte que no valia la pena posar-se nerviosa perquè m'ho passe molt bé i m'agrado molt eixa experiència.

Alba Angulo Boquizo 3ºC

No hay comentarios:

Publicar un comentario